خرید استند گلدان

خرید استند گلدان برای قراردادن گلدان روی آن وافزایش زیبایی گلدان می‌باشد. استندها انواع بسیار متنوعی دارند. علاقه به خرید استند روز به روز در حال گسترش است. زیبایی استند یکی از بخش‌های مهم ان است اما ساماندهی گلدان ها در آپارتمان و یا فضای باز بخش مهم دیگری است که علاقه به خرید استند را افزایش داده است. در این بخش توضیحاتی در مورد انواع استند خواهیم داد.

[adrotate banner=”3″]

[adrotate banner=”4″]

خرید استند گلدان

خرید استند گلدان

برای خرید استند انتخاب‌های مختلفی وجود دارد. برخی از این انتخاب ها نیاز به دانش مختصری دارد. برای خرید استند از هر نوعی که باشد قیمت مسئله مهمی است. قطعا برای خرید هرکسی تمایل دارد تا بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را انتخاب کند. برای این انتخاب سوالی که پیش می‌آید این است که در خرید استند توجه به چه نکاتی ضروری است؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

خرید استند گلدان

نکاتی در مورد خرید بهترین استند گلدان

  • در ابتدا به ظاهر استند توجه نمایید. استند را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. آنچه شما می‌پسندید مهمترین بخش ظاهری استند است.
  • به سایز استند توجه کنید سایز را متناسب با فضایی انتخاب کنید که استند قرار است در آنجا قرار بگیرد.
  • به تحمل وزن در استند توجه کنید، استند باید تمل وزن گلدانی را که روی ان است تحمل کند.
  • سایز استند را متناسب با گلدان های خود انتخاب کنید.
  • جنس استند را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. هر جنسی ویژگی مربوط به خود را دارد.
  • رنگ استند را با توجه به رنگ گلدان‌ها انتخاب کنبد.
  • و…

خرید استند گلدان فلزی

استند فلزی یکی از انواع استند گلدان است. استند فلزی ویزگی‌هایی دارد که با بررسی آنها بهتر می‌توان گزینه درست را انتخاب کرد. استندهای فلزی معمولا ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشند.

  1. قیمت بالا نسبت به انواع دیگر استند
  2. مقاومت بسیار بالا برای تحمل وزن گلدان ها
  3. مقاومت بسیار بالا در مقابل پوسیدگی و یا شکستگی
  4. امکان رنگ کردن استند در زمان مورد نیاز
  5. امکان شکل گیری منعطف و ایجاد طرح دلخواه
  6. مقاومت کم در برابر رطوبت

خرید استند گلدان

خرید استند دست دوم

خرید استند فلزی قیمت بسیار بالایی دارد. البته این قیمت با مقایسه با استند چوبی مشخص می‌شود. برای قیمت بالای استند فلزی معمولا بازار خرید استند دست دوم افزایش می‌بابد. استند فلزی را می‌توان دست دوم هم انتخاب کرد چرا که در صورت نیاز با یک رنگ زیبا می‌توان دوباره ان را نو کرد. استند فلزی مقاومت بسیار بالایی دارد از همین جهت است که خرید دست دوم ان از مقاومت استند کم نمی‌کند. اگر توان رنگ امیزی استند را دارید می‌توانید خرید استند دست دوم را امتحان کنید.

استند گلدان خاص

استندهای خاص معمولا به صورت انفرادی ساخته شده و قیمت بالایی نیز خواهند داشت. اما ویژه بودن و خاص بودن استند تمایل به خرید آن را نیز افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های استند فلزی

استند فلزیعلاوه بر مقاومت دارای انعطاف زیادی نیز می‌باشد. در استندهای فلزی اشکال هندسی منهنی را به وفور می‌بینید این شکل‌ها با قطعات فلزی کاملا قابل طراحی و ساخت است. در صورتی که شما نیز تمایل به استند با اشکال منحنی و ویژه هستید بهتر است خرید استند فلزی را انتخاب کنید.

خرید استند گلدان چوبی

استندهای چوبی نوع دیگری از استند گلدان هستند. این نوع از استند برای هر بخشی از خانه مناسب است. همچنین به دلیل استفاده از چوب معمولا با دکوراسیون خانه کاملا مطابق است. در این بخش به برخی از ویژگی‌هایی که استند چوبی دارد اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های استند چوبی
  • زیبایی چشمگیر
  • امکان انتخاب رنگبندی متنوع
  • قیمت بسیار پایین
  • امکان استفاده در فضای داخل و خارج خانه
  • ماندگاری متوسط
  • مقاومت متوسط در برابر وزن

خرید استند گلدان چوبی

خرید استند گلدان در تهران

برای خرید استند گلدان در تهران می‌توانید به بازار روز  استند مراجعه و یا خرید اینترنتی استند را انتخاب نمایید. استند معمولا مرکز خرید مشخصی که فقط به فروش استند متعلق باشد را ندارد. اما تمامی فروشگاه های گل و گیاه معمولا این مورد را دارند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مرکز خرید استند گلدان

مرکز خرید استند بیشتر به گارگاه های تولیدی وسایل چوبی گفته می‌شود. مراکزی که تولیدات چوبی عرضه می‌کنند معمولا تولیذات مختصر از استند نیز دارند.

خرید استند گلدان در کرج

خرید استند گلدان در کرج نیز مانند دیگر مناطق است و جایی خاص برای خرید آن وجود ندارد. در اطراف کرچ بسیاری از تولید گنندگان ابزار چوبی هستند که تولید استند را نیز در زمینه کاری خود گنجانده اند. بهترین مراکز خرید استند همین تولیدگنندگان ابزار چوبی هستند.

استند گلدان را کجا قرار دهیم

استند را می‌توان در داخل منزل و یا خارج از آن قرار داد. معمولا سایز استند در محل قرارگیری آن موثر است. استندهای کوچک در پشت پنجره ، تراس و یا داخل اتاق خواب قرار می‌گیرند. استندهای بزرگ با ظاهری شکیل می‌تواندد در اتاق های پذیرایی قرار بگیرند. قرار گرفتن استند در جای مناسب زیبایی ان را دو چندان می‌کند.

خرید استند گلدان ارزان

خرید استند ارزان تقاضای بسیاری از کاربران است. اگر تمایل به خرید استند ارزان دارید می‌توانید استند را با ابزاری بسیار ساده و کمی خلاقیت برای خود بسایزید. استند می‌تواند از یک صندلی قدیمی رنگ آمیزی شده باشد، یا از لاستیک های قدیمی خودرو که رنگی به آنها زده باشید و یا هر وسیله مشابه دیگر…

ارزانترین استند کدام است

ارزانترین نوع استند معمولا نوع چوبی ان است. البته قیمت استند با توجه به سایز ان تغییر می‌کند. استندهای چوبی با سایز کوچک معمولترین نوع استند هستند و همچنین ارزانترین قیمت را نیز دارند.


خرید گل و گیاه آپارتمانی

مرکز فروش استند گلدان در کرج

اجرای برکه

طراحی باغچه

خرید گل و گیاه آپارتمانی لوکس

دانلود اپلیکیشن خرید گل و گیاه

 

[adrotate banner=”3″]

[adrotate banner=”4″]

[adrotate banner=”5″]

[adrotate banner=”6″]