خرید گل و گیاه ارزان

خرید گل و گیاه ارزان ، تعریف شما از آن چیست؟

ممکن است به دنبال یک هدیه ارزان برای تولد یک دوست باشید و یا قصد دارید پدر و مادرتان را با یک هزینه مناسب خوشحال کنید. نیازی نیست برای داشتن گل و گیاه در محل زندگی یا محل کار یا حتی برای کادو دادن هزینه سنگینی کنید. بلکه میتوانید با انتخاب مناسب گل و گیاهی غلاوه بر کیفیت مناسب قیمتی ارزان را پرداخت کنید.

[adrotate banner=”3″]

[adrotate banner=”4″]

آیا صرفا پرداخت هزینه کم می تواند رضایت خرید را به همراه داشته باشد؟ باید گفت خیر، در درجه اول کیفیت و مناسب بودن انتخاب گل و گیاه باید مورد توجه قرار بگیرد و بعد قیمت ارزان باید بررسی گردد.

خرید گل و گیاه ارزان

آیا گل‌های ارزان بی کیفیت هستند؟

علت ارزان بودن این گل‌ها نسبت با سایر گل‌ها، انتخاب گل‌هایی با شاخه‌های کمتر و یا گیاهانی در سایز‌های کوچکتر است، تا این امکان فراهم شود هر شخصی با هر سطحی از هزینه گیاهای زیبا را خریداری کند. پس ارزان بودن دلیلی بر بی کیفیت بودن محصولات نمی باشد .

[adrotate banner=”5″]

[adrotate banner=”6″]

برای تهیه گل و گیاه مناسب و ارزان بهتر است موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

در هنگام خرید گل و گیاه  ارزان به نکته های زیر توجه کنید.

  • انتخاب را بر اساس نیاز انجام دهید نه بر اساس قیمت
  • برای کمتر هزینه کردن گل‌هایی با تعداد برگ کمتر را انتخاب گنید.
  • به شاذابی گل‌ها توجه کنید.
  • گیاهی را انتخاب کنید که قدرت نگهداری آن و مراقبت از آن را داشته باشید.

آیا گل‌های ارزان بی کیفیت هستند؟

تنوع در گل و گیاه ارزان

تنوع در گل های ارزان بر خلاف تصورتان بسیار بالا میباشد انواع گل های اپارتمانی و کاکتوس‌ها در رنگ ها و اشکال متفاوت وجود دارد، که  قیمت پایینی نیز دارند. در اکثر گیاهان اپارتمانی شما قیمت بالایی را مشاهده نمی‌کنید. آنچه قیمت یک گیاه اپارتمانی را بالا می‌برد به مواردی بستگی دارد که در زیر ذکر میکنیم.

  • نوع گل و گیاه
  • سایز گل گیاه
  • گلدان گل گیاه
  • حجم شاخه‌ها

در واقع می‌توان گفت هر نوع گل گیاهی را در سایز‌های کوچکتر می‌توانیم با قیمت کمتر خریداری نماییم

ارزان‌ ترین گل‌ها و گیاهان بدون افت کیفیت

خرید گل وگیاه ارزان به این معنا نیست که از کیفیت گل‌ها صرف نظر کنید. بلکه به انتخاب هوشمندانه نوع گل شما بستگی دارد. اگر خریدی بی دقت انجام دهید نیاز به پرداخت قیمت های کلان خواهید داشت . گل‌های شاداب را انتخاب کنید این گل‌ها میتوانند کوچک باشند و قیمت کمی داشته باشند اما زیبایی و ماندگاری لازم را نیز داشته باشند.

محل مناسب خرید گل

  1. فروشگاه محلی
  2. فروشگاه اینترنتی
فروشگاه های محلی

فروشگاه های محلی دسترسی سریعی دارند شما بلافاصله بعد از خرید، گل و گیاه خود را دریافت میکنید اما ممکن است تنوع بالایی نداشته باشند و شما مجبور به انتخاب محدودی باشید. محدودیت در انتخاب و قیمت بالاتر از حد معمول از ویژگی‌های خرید از فروشگاه های محلی است.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی تنوع عظیمی را به شما میدهند. انتخاب شما می‌تواند از بین تعداد بسیار بالای گل گیاه باشد. اما زمان دریافت شما ممکن است طولانی باشد و یا محصول شما در طول ارسال دچار اسیب دیدگی شود. برای خرید اینترنتی حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید. در فروشگاه های معتبر معمولا این موارد در نظر گرفته می‌شود و در حد امکان از انها جلوگیری می‌شود.

 

خرید اینترنتی گل و گیاه ارزان

همانطور که میدانید در سالیان گذشته خرید اینترنتی رشد چشم گیری داشته است. به دلیل تنوع گیاهان موجود در این نوع فروشگاه‌ها، شما می‌توانید به راحتی در بین گیاهان جستجو کنید و با به بررسی آنها بپردازید و گیاهانی با مناسب ترین قیمت را خریداری کنید.

به دلیل نحوه و عملکرد فروش آنها، معمولا پایین ترین قیمت را در این فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید. با توجه به اینکه فروش این نوع از فروشگاه‌ها بالا است، گیاهان با سرعت فروخته شده و با گیاهان تازه‌ جایگزین می‌شوند. پس علاوه بر قیمت مناسب، گیاهان تازه را هم می‌توانید درفروشگاه‌های اینترنتی پیدا کنید. همانطور که گفتیم، این فروشگاه‌ها معمولا برخی از گیاهان خود را با ضمانتنامه عرضه می‌کنند.

خرید اینترنتی آسان و لذت بخش

خرید اینترنتی گل و گیاه ارزان قیمت کار سختی نمیباشد شما با یک جست و جو در اینترنت سایت هایی را خواهید یافت که قیمت های متنوع و پایینی دارند و خرید مشتریان را راحت تر کرده اند .

برای خرید گل و گیاه ارزان به چه سایت هایی رجوع کنیم؟ در جواب باید گفت که سایت های معتبر زیادی وجود دارند که قیمت های ارزانی دارند اما همه سایت ها از این قیمت ارزان بهره مند نیستند .

بهترین سایت برای خرید گل و گیاه ارزان

در بین گیاهان اپارتمانی برخلاف تصور مردم گل های ارزان قیمتی وجود دارد که سایت های مختلف آن را ارائه می‌دهند ، معمولا بهترین سایت ها در تلاشند تا تنوع قیمتی زیادی داشته باشند تا مشتریان با هر نوع بودجه و سلیقه ای بتوانند خرید خود را انجام دهند .

این تنوع قیمت میان یک نوع محصول بنا بر بی کیفیت بودن آنها نیست ، دلیلش تعداد شاخه و برگ کمتر و یا سایز کوچکتر انها است.

لازم است قبل از خرید چند نکته را در نظر بگیرید
  • هر سایتی را به دقت بررسی کنید و میزان رضایت مشتری‌های سایت را بررسی نمایید.
  • به دنبال سایت‌های گل‌فروشی آنلاینی باشید که بدون واسطه گل را از پرورش‌دهنده می‌خرند و گل‌هایی با کیفیت بالاتر را با قیمت کم‌تر به دست شما می‌رسانند.
  • حتما از سایت‌های معتبر با نام و نشان مشخص خرید کنید تا با مشکلاتی از جمله کلاه‌برداری های اینترنتی مواجه نشوید .
  • به گارانتی که گل فروشی آنلاین ارائه می‌دهد توجه کنید. با دریافت گارانتی می‌توانید در صورت عدم رضایت ، محصولات را  مرجوع کنید .
  • حتما هزینه‌ی حمل و نقل گل را به مقصدتان را بپرسید؛ چون در خیلی از فروشگاه‌های آنلاین هزینه ی حمل و نقل از قیمت گل بیتر در نظر گرفته می‌شود .

خرید اینترنتی گل و گیاه ارزان

معرفی خرید گل و گیاه ارزان

چه گیاهانی را برای خرید انتخاب کنیم تا خرید ارزانی داشته باشیم؟ در این بخش به ده گیاه ارزان که در فروشگاه ایران سبز قابل خرید است اشاره می‌کنیم تا در صورت تمایل به خرید آنها بپردازید. این گیاهان آپارتمانی زیبا و قیمتی بسیار مناسب دارند.

کاکتوس آچوریا

این گیاه عضو خانواده کاکتوس با قیمتی بسیار ارزان است. بسیار زیبا با نگهداری بسیار اسان است. این گیاه را می‌توانید از فروشگاه ایان سبز تهیه نمایید این گیاه در سایزهای بزرگ و کوچک با طول برگ متفاوت وجود دارد.

خرید گل و گیاه ارزان کاکتوس آچوریا

کاکتوس آچینو

نوعی دیگر از کاکتوس با ظاهری بسیار زیبا و نگهداری اسان در آپارتمان، این گیاه قیمت بسیار ارزانی دارد و می‌توانید با هزینه‌ای بسیار ناچیز ان را در آپارتمان خود داشته باشید. این گیاه کوچک بوده و قابلیت نگهداری روی میز کار شما را خواهد داشت.

خرید گل و گیاه ارزان کاکتوس آچینو

کاکتوس اگاویدوز

عضو کوچک خانواده کاکتوس با زیبایی چشمگیر، برگ هایی بسیار پر سایز کوچک و قابل نگهداری در اپارتمان، اگاویدوز را می‌توانید از فروشگاه اران سبز تهیه نمایید. این گیاه نیز با سایز های متفاوتی قابل خرید می‌باشد.

خرید گل و گیاه ارزان کاکتوس اگاویدوز

الوئه واریگاتا

کاکتوسی چشمگیر با سایزی کوچک و قیمتی بسیار مناسب، الوئه واریگاتا از نظر ظاهر بسیار زیبا است و در دسته کاکتوس ها طبقه بندی می‌شود.

خرید گل و گیاه ارزان الوئه واریگاتا

ایپومیا سبز

گیاهی آپارتمانی با قابلیت نگهداری در اپارتمان، برگ سبز این گیاه سرشار از زیبایی و طراوت است. خرید این گیاه با قیمتی بسیار ارزان قابل انجام است. نگهداری این گیاه بسیار اسان و گیاهی نسبتا مقاوم است. همچنین در صورت رسیدگی رشد مناسبی خ.اهد داشت.

خرید گل و گیاه ارزان ایپومیا سبز

مطالب مرتبط با این موضوع:

 

[adrotate banner=”3″]

[adrotate banner=”4″]

[adrotate banner=”5″]

[adrotate banner=”6″]